تبلیغات
وبلاگ تخصصی ماشین - مشارکت سیتروئن و سایپا برای 20 سال آینده
ماشین بلاگ...ایده آل

مشارکت سیتروئن و سایپا برای 20 سال آینده

جمعه 17 تیر 1390 04:48 ب.ظ

نویسنده : امیر محمد شریفی

به گزارش خبرخودرو، قائم مقام امور بین الملل شركت سیتروئن اعلام كرد: شركت سیتروئن آمادگی دارد، راهبرد های توسعه همكاری با گروه سایپا را برای 20 سال آینده تدوین و ترسیم نماید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، مولن قائم مقام امور بین الملل سیتروئن كه در راس هیاتی از مدیران فروش و خدمات پس از فروش شركت سیتروئن به ایران سفر كرده است گفت: شركت سیتروئن برای همكاری با گروه سایپا و عرضه محصولات جدید اهمیت قائل است و ما مصمم هستیم كه راهبرد توسعه همكاری فی ما بین را برای دو دهه آینده را تدوین و اجراء نماییم.

وی تصریح كرد: گروه خودرو سازی سایپا از شركای قدیمی و باسابقه شركت سیتروئن است و مابرای این شریك تجاری جایگاه و اهمیت ویژه قائل هستیم.

مولن اظهار داشت : با توافقات انجام شده امیدواریم در آینده نزدیك خودرو c4 توسط گروه سایپا تولید وبه بازار ایران عرضه شود.

وی گفت: شركت سیتروئن آمادگی دارد از طریق سیستم آموزش از راه دور، محتویات آموزشی خودرو c4 را برای توسعه در اختیار مركز آموزش شركت سایپا یدك قرار دهد.

وی همچنین اظهار داشت: در بازدید از مركز آموزش سایپا یدك مشاهده كردیم كه امكانات و بستر های آموزش فنی و مهارت های خودرویی در حد استاندارد های بین المللی فراهم شده است .

قائم مقام امور بین الملل سیتروئن با اشاره به حضور برند این شركت در باز ار ایران افزود: گروه سایپا با عرضه محصولات سیتروئن خصوصاً زانتیا و C5 برند سیتروئن را در بازار ایران بخوبی معرفی كرده است و ما برای قدردانی از این تلاش ها آمادگی هر گونه همكاری را داریم .

وی با بیان اینكه سایپا یدك در خدمت رسانی به محصولات سیتروئن عملكرد قابل قبولی داشته است گفت : با وجود تعطیلی خط زانتیا مالكان این خودرو مشكلی در تامین قطعات ندارند و سیتروئن تمام قطعات مورد نیاز سایپا یدك را كه بصورت تجمیعی سفارش گذاری شده است را به موقع تامین می كند و ما كاملاً به این موضوع متعهد هستیم .

دراین جلسه مهندس گرمان عضو هیات مدیره و قائم مقام سایپا یدك گفت : شركت سایپا یدك برای همكاری بلند مدت و توسعه همكاریها با شركت سیتروئن اهمیت ویژه ای قائل است و تمامی بسترهای لازم را برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سیتروئن خصوصاً خودروهای جدید كه در بازار ایران عرضه می شود را دارد .

وی افزود : پایان دوره 10 ساله عرضه خودرو زانتیا در بازار ایران سرآغاز توسعه همكاری و تولید خودرو های جدید سیتروئن در گروه سایپا خواهد بود .

گفتنی است ژزه ، معاونت تامین قطعات یدكی ، بوآشون، مدیر كل بخش ایران ، مونه ، مدیر دفتر جدید سیتروئن در تهران و گوژه نماینده سیتروئن در بخش خدمات پس از فروش دراین سفر مولن را همراهی می كردند.




دیدگاه ها : نظرات
آخرین ویرایش: - -